Založ si blog

Šíp

Toľko chvíľ, chmár,

netuším.

Zalezená za rohom

neruším.

 

Preletí šíp,

mimo mňa,

skučím od bolesti.

 

Preletí šíp,

cezo mňa,

už neskučím.(nedokážem)

 

Preletí …

šípa už niet,

tak ako už týchto viet.

 

 

 

 

Uvidela som nebo

06.06.2013

Uvidela som nebo, nebo v úrovni mojich očí. Uvidela som ho a už sa mi hlava netočí. Uvidela som svetlo, svetlo lúčov nepoznaných. Nič nehovor, lúče myšlienok utkaných. Lúče hrejú ma, už nezoslabnú. Kráčajme spolu, majme chôdzu ladnú.

Neberte nám slobodu

23.05.2013

Na svete pobehujú rôzni ľudia. Niektorí si myslia, že svet patrí im, že všetko , do čoho sa pustia má zmysel a keď nie, plánujú spáchať za najbližším rohom samovraždu. Iným je všetko jedno, pretože zistili, že ten zmysel často ani nevidno. A potom tu máme tých, ktorí selektujú, čo je pre nich dôležité, snažia sa nelipnúť na zbytočných maličkostiach a žiť [...]

Smiech cez slzy

20.05.2013

Temnota, smiech v nej, z hrdla tónov zvučí beznádej. Už neutečiem, už nie. Nie sú to Tvoje oči, nie je to Tvoj úsmev. Ba ani Tvoje hravé reči, póza ani lev. A ty sa len hráš a hráš, padáš na mňa ako jemný dážď. Ako silný vietor ba hurikán, opäť do mojich starých rán.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6034x
Priemerná čítanosť článkov: 1509x

Autor blogu

Kategórie